• Hakkında
  • Dergi Yönergesi
  • Yayın ve Yazım Kuralları
  • Editörler
  • Yayın Kurulu
  • Yayımlanmış Sayılar
  • Makale Göndermek İçin
  • İndeksler
  • İletişim
  • Cilt XIV/ Sayı: 2 / Aralık 2012

    İÇİNDEKİLER / CONTENTS

    Mustafa GÜLER

    XVIII. Asrın Sonlarında Mekke ve Medine’deki Su Vakıfları
    The Water Foundations in Mecca And Madinah at the end of XVIIIth Century

    1

    Alim YILMAZ

    The Private Language Argument and the Social Construction of the Self
    Özel Dil Argümanı ve Ben’in Sosyal Oluşumu

     

    23

    Hilmi UÇAN

    Yazı’nın Niteliği ve Yazı Mekânlarının İşlevi
    State and Characteristics of Writing: Its Spatial Properties

    35

    Fatma DORE

    Devlet’teki Bir Yasağa İtiraz: Iris Murdoch Ve Platon’un Sanatçı Görüşüne İtirazı
    Countering a Banishment in the Republic: Iris Murdoch and her Disagreement with Plato over his Attitude towards Artists

     

    53

    Süheyla Üçışık ERBİLEN
    Güven ŞAHİN

    Tarihi Coğrafya Açısından Kıbrıs’ta Tuz
    Historical Geography Perspective of Salt in Cyprus

    73

    Fatma Kafalı YILMAZ
    Muhammet BAHADIR

    Effects of Maritime and Continental Climates on Vegetation and Seasonal Periods: The Case of Northeastern Turkey
    Denizellik ile Karasallığın Vejetasyon ve Mevsim Süreleri Üzerine Etkileri; Türkiye’nin Kuzeydoğusu Örneği

    93

    Sebahattin ARIBAŞ
    Mehmet DEMİR
    Murat KILINÇ
    Battal GÖLDAĞ

     

    Hizmet İçi Eğitim Programlarının Ortaöğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
    Evaluation of In-Service Education Programmes According to the View of Teachers Working in Secondary Schools.

    109

    Ahmet YARAMIŞ

    Bahriye Teşkilatinda Akîm Kalan Bir Islahat Teşebbüsü  -1827 Tarihli Tersane-i‘Âmire Kânûnnâmesi- 
    A Failed Reform Attempt of Imperial Maritime Organization -The Imperial Naval Arsenal Law of 1827 dated-

    127

    Gürbüz OCAK
    Sibel YAZICI
    Yavuz KISA
    Leyla DÖNMEZ

    Üstün Yetenekli Öğrencilerin Hikayelerle İşlenen Sosyal Bilgiler Öğretimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

    Gifted Students’ Attitudes Towards the Teaching of Social Studies Assessment of Processed Stories

    147

    Nevin AKKAYA 
    Fatma SUSAR KIRMIZI

    Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Yazma Ürünlerini Değerlendirme Çalışmalarına İlişkin Görüşleri
    Elementary Teachers’ Views on Evaluating Works of Creative Writing

    171

    Devrim ÖZKAN

    Aristokratik Liberalizmde Merkezileşme, Medya ve Özgürlük
    Centralization, Media, and Liberty in the Aristocratic Liberalism

    187

    Özlem KOÇYİĞİT

    Barok Dönem Flütçüsü Jacques-Martın Hotteterre Üzerine Bir İnceleme
    A Survey on Baroque Flautist Jacques-Martin Hotteterre

    211

    Sevgi TAŞ

    Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Klasik Batı Müziğine İlişkin Tutumları
    Classroom Teaching Students’ Attitudes towards Classical Music

    225

    Bülent AKBABA
    Murat KEÇE
    Mahmut ERDEM

    Sosyal Bilgiler Dersinde Çoklu Ortam Kullanımının Öğrencilerin Zaman-Kronoloji Ve Değişim-Sürekliliği Algılama Becerilerine Etkisi
    Effect of Using Multi-Media to Students’ Time-Chronology Skills and Perception Skills of Students’ Change-Continuity

    237

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü ANS Kampusu, Gazlıgöl Yolu / AFYONKARAHISAR | Tel:0272 218 15 11| Fax:0272 2281476 | E-Mail: akusbder@aku.edu.tr